PR články - publikujte PR články zadarmo

Dôvody, prečo sa PR články oplatia aj vám

 

Propagácia firemného webu na internete je pre mnohých podnikateľov veľkou neznámou. Pri rôznych neoverených experimentoch môžete stratiť veľa peňazí, preto sa oplatí staviť na zaužívané riešenia. Napríklad, PR články.

Hoci na prvý pohľad by sa mohlo zdať, že PR články sa svojou efektivitou nepribližujú k iným formám platenej reklamy na internete, opak je pravdou. Ak nájdete dobrého copywritera, ktorý vám PR články napíše a dohodnete sa s majiteľom vhodného webu, aby ich za odplatu publikoval, získate množstvo benefitov. Toto sú 3 najhlavnejšie.

1. PR články zlepšujú pozíciu vo vyhľadávaní

 

Súčasťou každého PR článku sú odkazy na web vašej firmy, ktoré sú kľúčovou súčasťou SEO optimalizácie, teda po našom, optimalizácie pre vyhľadávače. Google neustále skenuje, či na vašu stránku vedú nejaké externé odkazy a z akých zdrojov pochádzajú. Na základe nich potom rozhoduje, či si váš web zaslúži vyššiu pozíciu vo vyhľadávaní alebo nie.

Ak PR články publikujete na kvalitných weboch, ktorých obsah súvisí s vašimi službami alebo produktmi, Google usúdi, že váš web je kvalitný, je o neho záujem a posunie ho vyššie vo výsledkoch vyhľadávania. Dôsledok? Rapídny nárast organickej návštevnosti, a teda aj zákazníkov, ktorí nakúpia.

2. PR články budujú dobré meno

Povedzme si na rovinu, nikto nebude riskovať nákup produktov alebo služieb od firmy, o ktorej nie je nikde ani zmienka. Práve PR články sú ideálnym spôsobom, ako zmienky o vašej firme za dostupnú cenu rozšíriť medzi ľudí.

Tým, že ľudia sa s menom, produktmi, alebo službami vašej firmy stretávajú aj na iných weboch v podobe PR článkov, v nich vzbudzujete dôveru a sú oveľa ochotnejší nakúpiť.

3. PR články prinášajú okamžitú návštevnosť

Pri PR článkoch nemusíte donekonečna optimalizovať a čakať, ako v prípade iných foriem online propagácie.

Ak nájdete partnera, ktorý ich publikuje na svojom webe s vysokou návštevnosťou, ihneď po publikovaní sa môžete pripraviť na tisícky nových návštevníkov vášho webu, ktorí sú pripravení stať sa zákazníkmi.

Partneri webu